neljapäev, 3. august 2006

Tähtis päev

Niisis. Eilse päeva võib kalendris punasega ära märkida - 2. august 2006. Just sel päeval hakkasin verbaalselt sõnastama nõudmisi,mis on minul minu lapse tulevasele koolile. Niisiis:

1. peab asuma kodule võimalikult lähedal
2. õppetöö peab (vähemalt algklassides) algama hommikul, mitte lõunast
3. peab olema tavakool, ilma igasugu 'kalduvusteta'
4. klassid peavad olema pigem väikesed (kuni 20 last)
5. koolis peaks, vähemalt algklassides, olema vahetusõpikud ja võimalus käsitöötarvete hoidmiseks
6. õpetaja peaks oskama lastega suhelda
7. õpetamine peaks toimuma laspse kui noore indiviidi eripäradest lähtuvalt, mitte nii nagu õpetajal mugavam õpetada
8. peaks olema võimalus lapsel pikapäeva rühmas olla ja õppida
9. piiga enda kommentaar, et tema tahab Matiga ühes klassis õppida ;)

Kuidas on, ega vist ei ole lootust sellist kohta leida, vähemalt Tallinnas ma ei tea, et oleks mõni nö. tavaline kool ka alles, kõik on erilised.

Asjale lisab vürtsi kindel teadmine, et ma ei te üleüldse, kus või kes ma olen aastapärast samal ajal. Ma tahan Tallinnast ära!!

Kommentaare ei ole: