kolmapäev, 10. mai 2006

Veel auto juhtimisest

Ükskord ma küsisin U käest, et kas ma kujutasin seda ainult ette või äitas tõesti mööduv auto peale tagasireastumist korraks vasakut suunda. Tema noogutas, et jahh, äitas küll, et see olevat puhtalt viisakusest. Et tema näitab mööda sõita soovijale, millal on hea aeg möödasõiduks ja tema pärast siis näitab korraks vasakut suunda või ohutulesid. Tänuks. Ja tema, st möödasõidetav, vilgutab ohutulesid vastu, et on aru saanud. Nagu "pole tänu väärt" või nii. Hiljem olen jälginud, et just nii ta tebki alati. Ja teised juhid vastavad ka nii. No 2/3 ulatuses.

Peale U.ga ringi liikuma hakkamist (tuttavaks saime ikak mitu kuud enne kui 'käima' hakkasime!) olen saanud endale külge kombe ülekäiguraja ees seisma jäänud autodele tänuks viibata. Et miks ma ei peaks tänama, kui teine inimene on viisakas. Eile oli esimene juhus, kus autojuht vastu viipas, et ta on aru saanud, et ma 'aitäh' ütlen. Selleks on kulunud pea aasta kannatlikkust, et sattuda korra Tallinnas viisaka juhi peale!

Sellega seoses - autojuhid, olge viisakad, nii omavahel kui ka teistega "suheldes". Seda on lihtsalt armas ja hea kõrvalt vaadata, kui tead mida otsid :)

Kommentaare ei ole: