esmaspäev, 8. mai 2006

Kas te söötsite lehmi lusikaga või???

Nojahh. Ema küsis mu käest hommikul, et kes mu käed kriimuliseks tegi. Ma talle ütlesin, nagu asjalood olid, et Ise tegi. Tema küsis veelkord, et kas ma kaklsein U-ga või. Mina vastu, et "Jahh, muidugi! Ei, okastraat kraapis." Pärast küsis piiga minu käest vaikselt, et miks me U-ga kaklesime. Ma siis püüdisn seletada, et me ei kakelnud. Et ma aitasin tal okastraati aiast maha kerida. Ma ei tea, kas laps jäi mind uskuma või ei.

Aga NV oli meeldivalt töine. Okastraat okastraadiks (Kas see oli okas või traat mis sind kriimustas??). Igatahes sai vaene noormees järgmisel päeval ema käest pragada, et naisel meestetööd teha lasi. Järgmiseks tuleb kindlasti avaldus selle kohta, et mehed ei tohi süüa teha, nõusid ja pesu pesta ja koristada, sest neid on ikka alati naiste töödeks loetud. Kuigi minule meeldivad U tehtud söögid rohkem, kui need mis ta ema teeb, aga mitte selles pole point. Minu meelest on nõme jagada töid naiste ja meeste omadeks. Sa kas saad mingi asjaga hakkama või ei saa. Sulel kas meeldib seda teha või ei meeldi. Minule ntks meeldis võsas okastraadiga ragistada.
Pühapäeval oli tegevus "Sõnnikuvedu'06". Noh pealkiri selline. Ma arvan, et kui me oleks U.ga kahekesi olnud, oleks ta üsna mitut mürgist kommentaari kuulnud kogu loo kohta. Alates lehmade kingade, heinapalli nööri ja traadiga toitmisest lõpetades sellega, et seal põllul tundus justkui juba mulda olevat. Nimelt oli seal hunnkus sujuvalt esindatud pea kogu tekkidavõiv olmejäätmete spekter. Lisaks oli 2/3 kogu kupatusest aja jooksul kõdumullaks saanud ning see mis oli veel sõnnikustaatuses, s.o. lagunemata, oli keskelt jääs. Nüüd piirdus kogu küsimustesadu ühe põhjapaneva küsimusega, et kas nad pidasidki lehmi kruusa allapanul, et seal nii palju kive hulgas on ;)

Igatahes oli nii, et pühapa ütles 'ämmakandidaat' mulle aitähh töö eest ja et selliseid hulle polevat tema veel näinud, kes Talinast kuskile maale tööle käiks. Vist oli tunnustusena mõeldud. Ma vähemalt loodan nii.

Kommentaare ei ole: