neljapäev, 11. mai 2006

Nostalgia e. veel "lantimisest"

Seda 'näkkab paremini' juttu uuesti läbi lugedes, meenus üks igiammune jutt. Nii igiammune, et siis Cafe jutukat veel ei olnud ja Random oli 'kuum', rohi oli veelgi rohelisem, Peedu meelitas rahvast lennuväljale ja reede õhtuti oli Tehases happy hour ning talina-jutukalised kogunesid seal ja mängisid piljardit. Õigemini veel ammusem aeg. Kui internett oli veel noor ja süütu ja sealt võis ka ilma kindlat viidet teadmata midagi natuke leida. Aga natuke hiljem ajast, kui koolis öeldi, et arvutiõpetust pole keskkoolilastele vaja, aitab masinkirja kursusest küll. Aga see selleks.

Üks sõber rääkis, kuidas ta kursavend oli jälginud, kuidas jutukas neiudele 'keelt kõrva aetakse' ja teatanud veendunult, et "internetist naise otsimine on ikka nõme küll!" Ja siis aastake või nii hiljem rääkinud kuidas tema Puhhi jutukas leidnud mingi täitsa toreda tibi ja....

- Seda et... internetist naise otsimine pidi ju nõme olema...?
+ Nojahh, on küll aga.... ta on täitsa huvitava jutuga....
- Et ikakgi otsid naist jutukast????
+ No mine tea, äkki ikkagi näkkab?!?!!


Inimene, kes Sa seda mulle kunagi rääkisid, tea et ma ei ole Sind unustanud. Tea, et need olid mu elu ilusaimad aastad ja kui mul üldse millestki olnust kahju on, siis sellest, et ma kunagi selline jobu olin :) Ma tean, et Sa seda siin ei loe, aga "äkki ikkagi näkkab", eks. Elu on kiira-kääraline ja võibolla me kohtume veel kunagi, et ma saaksin Sulle seda kõike päriselt ka öelda.

Kommentaare ei ole: