esmaspäev, 13. juuni 2005

Veel veidi-veidi..

Kui nüüd asjalikult ka rääkida siis.... Või noh 'mitte-asjalikult' kõlab õigemini.
Et 'sportlikud huvialad' jagunevad laias laastus kaheks - sport ja ajaviide. Vahe tuleb sellest, et noh, et kas treenimata inimesel jäävad lihased haigeks või mitte. Langevarjundusest jäävad. Ma ikka jupp aega mõtlesin, et kelle käest ma küll niimoodi peksa olen saanud, et sinikaid järel ei ole, aga valus on. Kuni ma suutsin defineerida valu 'ülemistes kõhulihastes' mille peale meenus liigutus pidurdamisel - käed täie jõuaga alla vedada (poolest jõust tuli lihtsalt puudu ;) ) ja enam ma ei kahtlustanud oma meestuttavat peksmises ;)

Selgituseks nii palju, et 'ajaviite' kategooriasse kuulub selline eriti sportlik tegevus nagu piljardimäng.

Ühesõnaga - selleks, et midagi looma hakkaks tuleb lihtsalt trenni hakata tegema. Niimoodi et lihtsalt füüsilist suutlikkust tõsta. VOTT!

Kommentaare ei ole: