esmaspäev, 13. juuni 2005

Veel muljeid, ehk nädalavahetusest teisiti

Tegelikult on igasuguseid emotsioone lausa kapaga. Mitte ainult 'varjumisest'.
1. käidi mul Külas. Noh et ... no midagi sellist annab ikka ette kujutada. Hilisem kommentar asja kohta oli, et 'no mina arvasin siiani, et nii võib ainult filmis juhtuda! Mina ei tea miks ma nii tegin, aga hea oli!'. Teadagi. Ja maailmas EI OLE mõnusamat asja kui see, et sulon kitsas ;) Või noh... jahh...

2. käisin ise Külas. Mu lapse vana-vanaemal oli sünnipäev, juudijuubel, nagu öeldakse. Sai 77 aastaseks. Noh, algul oli 'suguvõsa vanema naispoole kokkutulek' nagu ikka. Et igav ja läkutatakse eiteamillest ja räägitakse inimest niimoodi täiesti süüdimatult taga, et ta istub su kõrval ja siis et 'no mina aru ei saa, miks ta niimoodi ütles' nagu oodataks, et sa kommenteerid enda kohta käivad kommentare. Noh, aga Tõeline Põrgu lahvatas sel hetkel, kui mu lapse isa kohale jõudis. No mina ei tea. Siis oli kogu see naistekari (ok, kari ei ole õige, neid oli selleks liiga vähe) kohe kamandamas ja käsutamas ja virisemas ja tänitamas. Et miks nii ja mitte teisiti. Mul ei pidanud paar korda närv vastu ja käratasin,e t aitab küll, jätke inimene rahu aga noh... vastik oli. Tema enda seisukoht oli, et 'noh mis sa ikka neist vanadest inimestest tahad..?'. A minuga see läbi ei lähe - "If war they want, then war they get!" nigu ütles üks peletis 5's elemendis, eksju. A seda nad vist teavad ja tunnetavad sest minu vastu selliseid rünnakuid ei orgaseerita.

Õhtul piigaga koju saime, olin ma ikka püsti hädas - surmväsinud 'puhkepäevadest' ja siis toreda rõõmsameelse tragi tüdrukutirtsu asemel igavene vastik laisk vingukott, kes ei saa ise end pesta, kuivbatada ega riietada. SRY liialdan - jäätist sai küll ise süüa, seda ei pidanud mina talle sisse kühveldama! Aga nii kui ta voodis vaikselt lamama jäi, siis kohe magas ka :)

Ja loomulikult, ega need telfonikõned, need on ju toredad asjad. Nii mõnigi asi sai selgemaks räägitud, mõne asja peale naerdud ja nukrutsetud ja .. Noh nagu ikka :D

Lõppkokkuvõttes - jube hirmus kole jäle mõnus ndlavahetus oli, kui 2/3 pühapäevast välja arvata :D

Kommentaare ei ole: