Niisiis. Selle varju pakkimisega on lood nii, et niikaua kui sa ei ole näinud varju pakkimata peast, tundub täiesti loogiline, et see keskmine seljakott seljas peabki varju sisaldama, eksoleju. Kui sa oled näinud seda varju pakkimata kujul, siis tekib tasapisi kahtlus, et see asi ei saa õige olla. Kahtlus süveneb oluliselt, kui sulle antakse pakkimata 'pundar' pihku ja öeldakse, et topi kotti.
No teine aspekt on see, et kõrval kiibitsedes on kõik selge ja lihtne, sa tead alati mis kuhu ja kuidas volditakse. Niipea kui ise nikerdama pead hakkama, selgub, et asi pole sugugi NII lihtne ja sul õnnestub 7 juhul 5 vale valik teha. Ühesõnaga - kui sul on mingi probleem, kutsu kogenum appi. Kui sul läheb kõik kole kergesti - kutsu ka keegi appi, kes näitab ette et mis sa siis valesti tegid, et asi nii lihtsalt läheb ;)
Kolmas aspekt on see, et ... Nagu üks minuga koos kursustel käinud tüüp ütles: Pakkimine ongi see, mis langevarjundusest spordi teeb ;) Ehk pealkirja uuesti nimetades: Siila maala, duumat naada!
Pakkimine ise on lihtne nagu üks-kord-üks. Ja kui sa oled piisavalt tugev jaksad isegi ranitsa kinni vedada lõpuks :p Seega, kordame üle:
1. pane pidurid korralikult kinni, kusjuures igasugused tilbendised kolmekordselt krõpsu vahele kinni.
2. tõmba slaider alla
3. kontrolli et tropid keerdus pole (kui on, siis tee asi korda)
4. keera vari 'ümber' ja laota ilusasti laiali
5. tõmba vari nii laiali, et tropid oleks eraldi ja kenad kolmnurgad ja kutsu kontrollija kohale
6. edasi voldi vari 'mugavamast otsast' kokku (sealt kus asi loogiliselt ja ilusasti läheb, teises otsas tundub mingi jama olema) ja nii, et voltides tunduks asi keeruline (see on väga oluline, kui tundub lihtne, siis on mingi kala sees)
7. voldi 'kergem pool' ilusasti keskele kokku, nii et tõmbad serva järjest varju alla (S-voldid, 2 tk)
8. 'viska' pealmise osa juhttropid üle, tõmba stabilisaator sirgu (mitte liiga sirgu)
9. korja kõik lahtised paelad keskele kokku ja pigista pundiks
10. otsi üles 'roheline ruuduke' ja korja kahelt poolt juhttropid kokku (pinguta!)
11. pane stabilisaatori tropid keskele, tõmba 'roheline ruuduke' peale
12. sikuta slaider üles (tagasi) aga nii, et tropid pundis oleks, sikuta slaider troppide vahelt läbi (persse see T-tähe kujuline, tõmba sirgeks!) ning tee sellest 'kotike' nii, et peakohale jääv osa on kokku volditud (sees) ja ülespoole jääv osa väljas. 'Sabad' topi peitu 2. voldi sisse (stabilisaatorit loe 1. voldiks)
13. Slaideri kontroll!
14. keera 'roheline ruuduke' ilusasti selle puntra ümber kõvasti kinni ja pane põlv peale, et lahti ei hargneks.
15. mässi peal ripendav kangas tihedalt varju ümber, nii et tekiks midagi liblikanuku taolist Hoolega peab toppima kusjuures. Heida peale ja puhka enne väsitavat osa :p
16. Voldi varjukookon kokku: kõigepealt tõsta troppide ots S-kujuliselt (tropid natukepeal!) varju peale, hoia kinni ja tõsta ülejäänud vari S-kujuliselt sinna peale. Kontrolli, kas on lootust et kotti ära mahub. Kui pole, siis tõmba sirgu ja proovi kõvemini toppida
Algab sportlik osa varju pakkimisest!
17. topi vari niimoodi kotti, et sa oled põlvili selle peal (muidu libiseb laiali) Topi KÕVASTI
18. topi veel kõvemini
19. topi veel natuke - ehk läheb paremaks. Kui ei lähe, mine tagasi p. 14 juurde :p
20. kinnita tropid kummidega koti külge. Alusta ALATI keskelt, pikad jooksud jäävad ALATI aukude poole. Kui kummid katki lähvad, siis paned lihtsalt uued ;) Ja vaja läheb PALJU JÕUDU Vajadusel vea tropipunt 2 korda kummi vahelt läbi
21. tropid tuleb nii kinnitada, et tubli 30 cm (natuke rohkemgi) jääb lahti (s. o. viimane kumm võib ka kasutamata jääda.
22. ära KUNAGI kotti keeruta, ise võid seal ümber või end merehaigeks joosta.
23. tõsta kott (otse!) üle ranitsa, pane vabaotsad 'trakside' taha kinni, tõsta kott ranitsale ja voldi tropiülejääk ilusasti ranitsa põhja.
24. pane kot ranitsasse, aita ettevaatlikult troppide osas kaasa (et sõlme või niisama segamini ei läheks)
25. trambi natuke koti peal, et see väheke kompaktsemaks muutuks (plajuks pole ruumi :p), pane tõmmits luubist ( selline aasaga sab tilpneb kuskil) läbi ja hakka aga klappe kinni vedama. Erinevatel varjudel võib järjekord erineda! Vaja läheb pisiavat füüsilist ettevalmistust, soovitavalt veepudel kaasa, sest see on kõige kurnavam osa ses loos.
26. KUI sul on õnnestunud ilusasti kõik klapid kinni vedada, topi meduusipaela küljes olev konks (pinn) aasast läbi, nikerda tõmits konksu alla ja tõmba ettevaatlikult välja (ja et sa pinni välja ei tõmba kogemata, siis pead kõike otsast alustama!)
27. säti ülemine meduusipaela jupp krõpsuga kinni ja topi hoolega klappide vahele
28. tõmba meduusipael sirgu ja paki meduus (pooleks nii et pael sees ja rõngas väljas, siis tagasi rõnga poole, voldi meduusipael S-kujuliselt sinna peale ja tõsta kahelt poolt otsad keskele ja rulli kahelt poolt korraga kokku. Arvesta, et meduusipael peab ulatama meduusi pikkuse jagu ranitsa alla ning sealt veel pinnini tagasi)
29. topi meduus ranitsa alla kummist taskusse, nii et meduusipael on ranitsa pool
30. topi ranitsa peale jääv meduusipaela osa hoolega klappide alla
31. kinnita klappide peal olev .... asi
Peaks valmis olema, kui just untsu pole läinud. Edasi lähed annad varju ära ja vaatad, et kas see, kes sinu pakitud varjuga alla tuleb peab patja tõmbama pakkimisvigade pärast või on ta ise natuke rumal olnud ;)
Selline lugu siis selle varjupakkimisega
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar