kolmapäev, 22. juuni 2005

Lihtsalt mõtisklused

Tegelikult ma mõtlesin sellest juba jupp aega aga noh, head mõtted tahavad pisut laagerdamist, enne kui nad lolli möla sisse 'ära peita'.

Ull kurtis, et näe, et 'päris' langevarjuritel nii paha elu, et muudkui lennuväli mingeid mudilasi täis ja üldse hüpata ei saa, sest lennuk on täis ja/või pole varju jnejne. Omast kohast on tal õiguski. Et ma just mõtlesin selle jutupeale, et mina kui mudilane tunnen muret sellepärast, et lennuväli mingeid vanu olijaid täis, pole varjusid milelga hüpata ja lennuki peale ka ei mahu ja mis kõige hullem (minu jaoks) peale hüpet otsi oma hüppemeistrit ruuporiga mööda lennuvälja taga, sest selgub, et ta on jäljetult kadunud. Kui sa ta lõpuks leiad, siis ta kindlapeale ei mäleta sedagi, et sa tema tõusul olid ja kui midagigi meenub, siis on kommentaar stiilis, et 'ah ju vist midagi väga hullu ei olnud, sest ma ei mäleta sind üldse'.

Minu arusaamist mööda võiks vähemalt 1. IAD-hüpe olla põhjalikumalt organiseeritud. Et noh, et oleks mingi kindel tõus kokku lepitud, et vott, teeme eksami ära ja punkt sel kellaajal olla lennukal kohal, kes hiljaks jääb, see tulgu järgmisel reedel uuesti koolitusele (vms.). Ja siis lükatakse see 10 'esmast' korraga lennukisse + 3 instruktorit (minu pärast või 8 kui see garanteerib, et ma saan asjakohast tagasisidet). Et siis tagasi maapeal, kui kõik on võpsikust tagasi jõudnud ja varjud pakkida andnud kogutaks kogu seltskond uuesti kokku, seletataks ilusasti kuidas oma hüppepäevikut täita (mitte et igaüks tilgub kuidas juhtub ja eksitab inimesi) ning igaühele püütaks personaalselt selgitada mis vea ta tegi. Võibolal ei teinudki viga, siis saab öelda, et kõik oli täpselt nii nagu peab. Et see oleks nii esmase koolituse jätkuks.

2-3 hüpega läheks nii nagu läheb. Selle boonuseks oleks see, et 'vanad kalad' teavad juba et ntks. 3. tõusule asja ei ole. Et noh, et oma aega planeerida mugavamalt. Ja mudilased oleks suht jalust eest ära ka. Mina ei tea, vblla teised inimesed ei poolda seda varianti, aga mina õpilasena tundsin puudust, et ma pean kogu aeg käima infot kuskilt 'kerjamas' et kuidas mul läks, kuidas, mida, kuhu kirjutada jne. Et see osa võiks ju ka väheke süsteemsem olla. Arvestades, et tegelt (kuigi LVS* pole teab kui odav lõbu) olen ma maksnud koolituse eest päris suure summa, tahaks, et koolitus oleks ühtlaselt hea algusest lõpuni välja.

____
*LVS - LangeVarjuSport

Kommentaare ei ole: