esmaspäev, 30. mai 2005

Tigedus kuubis

Mis mõte on tööl käimisega pingutada. Et noh et ma ei võta haiguslehte, kui laps reedel haigeks jääb (ok, neljaba õhtul). Istun temaga 3 päeva kodus ja esmaspäeval viin ta lasteaeda ning ise kobin tööle. Täna ülemus nii 'armsasti' küsis, et "Kas su laps ei olnudki haige või??". No tere tali. Ma ei ole kunagi, M I T T E K U N A G I selle taha pugenud, et "ma ei saa tööle tulla, mul on laps haige" Et vedeled kodus aga väidad, et laps on haige. Mis mõte peaks mul olema niimoodi teha?! Edaspidi hakkan 'viisakalt' asju ajama ja võtan iga palavikukese peale haiguslehe. Enam KUNAGI ei hakka ma selle pärast põdema, et kui ma 'mustalt' teda ravin, siis pudun töölt 1 päeva, kui aga 'ametlikult' siis nädal aega vähemalt. Ja katsugu keegi seda mulle ette heita! Kurat. Ma oleks praegu Pärnus. Täna ja vblla veel ülehommegi. Et tuleks alleks selleks ajaks tagasi, kui on vaja arstile nägu minna näitama. Järgmine kord teen just nii ja ei kuidagi teisiti :(

/moss-moss nõmedate inimeste peale!/

Kommentaare ei ole: