esmaspäev, 30. mai 2005

Oskused

Niisiis, mida ma oskan??
Trükkida, kiirusega umbes 200 tähemärki minutis (on aeglasemaid aga ka kiiremaid trükkijaid)
Pimekirja (aeglasemalt kui tavaline trükkimine)
Säilitsprogramme koostada (no ma arvan, vähemalt ma tean,m ida nad peaksid sisaldama)
PLASi peaaegu et peast
EL direktiive ja otsuseid, niipalju kui need puudutavad veise- ja hobusekasvatust

"Muud oskuse":
Kaevata, labidaga
Puid lõhkuda (kirve kaasabil)
Hobust saduldada ja hädapärast ratsutada
Hädapärast puussepatööd
Vanu "Vasara" lukke õlitada ja samsse konfiguratsiooni tagasi viia, mis nad enne minu lammutamist olid
Hädapärast nõeluda
Kududa
Süüa teha, nii palju kui kodus vaja
Karjuda (selles olen ma kohe ERITI osav! :p )
Ujuda oskan
Hädapärast autot juhtida (lube mul pole!)
Nuge teritada (samas tera 'lõigata' ma ei oska)
Lehma lüpsta (ainult masinaga!)
Heina hanguda
Püssist lasta (sihitavale pihta saamisega on kõvasti probleeme!)
Joonistada (natuke)
Laulda (aga viisi väga hästi ei pea)
Kitarri mängida (seda ma vist enam eriti ei oska ka)
Targutada (mul on haruldane kollektsioon teadmissi infoagentuurist Naised Tööl Rääkisid)
Aega viita (see vist on suurim oskus üleüldse)
Elektripirne vahetada lambis

Niisiis. Väga osav inimene eks, ma oskan nii paljut, millest pole mitte kõige väiksematki kasu tegelikult ;)

St oskusi on kindlasti veelgi, selliseid, mis mul lihtsalt korraga meelde ei tule ;)

Kommentaare ei ole: