esmaspäev, 30. mai 2005

Lääne.... Eih, ikka Lõunarindel ...

Laupäevane Pärnusse sõitmine jäi ära. Kui plaanid valmis teaha, siis nad ikka ja alati ka untsu lähevad. Mis parata. Vblla oligi parem, et ei läinud. Kole nutune lahkuminek hirmutab mind ikka veel.

Pühapa piigaga metsas kõndides uurisin talt nii ääri-veeri, et "mis sa arvaks, kui emme leiaks kellegi, kes oleks talle sama kallis kui sinagi ja temaga koos elama hakkaks?? Kas sa kade ka oleksid??". Peale esimest ehmatust (Kas me hakkame siis VIIEKESI siin elama?!?) oli ta igati rõõmus ja nõus. Ütles, et kolmekesi oleks hea küll elada. Ma üritasin veel uurida, et kes see 'kolmas' olema peaks, et ntks vanaema või Eva-Kadri või .... Tema teatas, et tema tahaks Antiga kolmekesi elada ;) Ma küll püüdsin nõrgalt vastu vaielda,e t ei Antiga ei saa. Et ma võin kedagi teist proovida, aga noh, eks tal ole ka raske orienteeruda ses nimederägastikus, mis kõik emme jutust läbi vilksatab. Aga tema suhtumine iseenesest oli ikkagi positiivne. Ja mina rõõmustasin.

Õhtul oli jälle tagasihoidlik kahetunnine kõne. Ma vist ei ole kellegagi kunagi nii palju telefoniga rääkinud. Mitte kunagi! Samas ma vist tean temast ka rohkem kui ma kunagi kellestki üldse teadnud olen. Võibolla et oma õest ma teadsin kunagi nii palju, aga enam mitte. Temal on nüüd mees ja pesakond lapsi + kuri ämm, kellega suhelda. Aga Temast ma tean. Et meil on suhteliselt sarnane muusikamaitse, meil on suhteliselt sarnane ellusuhtumine ja põhimõtted vist ka. Nii palju kui neid mul üldse viimasel ajal on. Naljakas mõeldagi, et kunagi ma põdesin selle pärast, et noormees oli must 'tervelt kaks aastat noorem'. Nüüd ma püüan 7-aastasest vahest mitte numbrit teha. Temaga oleks täiesti võimalik koos elada isegi, noh telefonivestluste põhjal. Eks tegelik elu ole midagi muud. Ta juba kommenteeris, et ema poolt on mul oodata kirjalikku kaastundeavaldust, samuti tema töölt negatiivset iseloomustust. Aga eks minu kohta tuleks samamoodi kaastundeavaldusi ja negatiivseid iseloomustusi. Et nii ja naasugune, ei hoia korda ja on lohakas ning nigunii lööb litsi kuskil, kui silma all pole, eksju. I

nimesed näevad mida tahavad. Ja tahavad mida näevad ;)

Kommentaare ei ole: