neljapäev, 19. mai 2005

Ma tean ju seda, aga see r**sk ikkagi ärritab!

Noh, et siis jälle teema 'Mis see plikanähvits ka....!'
Et mina lähen "lausa pööraseks" ja peaksin "end taltsutama". Kui inimene ei suuda läbi lugeda teksti, mis tal parajasti ekraanil on. Ja ma talle ütlen 1 kord - loe. Tema vastu, et 'aga see pole üldse see mida mul vaja on!' Ja mina küsin, et 'mida sul vaja on, mida sa otsid?!' Ja vastus on, et ära karju mu peale. Vblla ma jahh kõrgendasin pisut häält. Õige pisut ehk. Aga see ei anna minu peale röögatada. Et pöörane.
Igatahes peale 4. korda kordamist, et loe läbi see tekst mis sul ekraanil on, siis sa saad teada, kas see on see mida vajad või midagi muud, siis mulle teatati, et ma lähen ikka "täiesti pööraseks kätte" ja et minust ikka õpetajat ei saa. Niisama lihtne see ongi. Et kui oled loll ja teine küsib su käest, et seleta,m ida sul vaja on, siis see tähendab, et "teine" on pöörane. Ja mina olen nüüd tige järjekordselt. Minu 'mitteteadmiste nimekirja' lisandus nüüd direktiivi nr. 77/504 leidmine netist. Sest inimene ei suutnud pealkirja kokku lugeda ja õiget dokumenti avada ja kui õige dokument ees oli, siis ei suutnud aru sada, et see ongi see 'õige' mida ta otsinud on.

Hea et ma olen õnnelikum kui Harju keskmine ja oma mured blogistoni kannan ;)

Kommentaare ei ole: