kolmapäev, 6. aprill 2005

Leopard otsib onni

Käesolevaga teatan, et otsingud pole vilja kandnud. Ei Vilja, Viljat ega Viljarit. Ütleks nii, et mõni on liiga väike, mõni on liiga kallis, mõni on liiga kole ja mõni on liiga kaugel. Leidsin ühe, mis vastab pooltele (vähemalt) nimetatud kriteeriumitest ja lähen vaatama ka. Kuigi kahtlustan, et kõik jääb edaspidi just täpselt niimoodi kui praegugi. Vott.

Dr. Freud otsiks kindlasti põhjust lapsepõlvest. Et lapsena põdesin liigtähelepanu ja nüüd ma ei suudagi midagi ette võtta, sest minu valikud ei leia piisavat tunnustust lähedaste inimeste hulgas. St. Ema kommentaar oli see, et 'aga see tähendab seda, et sa pead hakkama iga kuu lisaks pangalaenule ka sama suurt korterikulu maksma!' ja isa lihtsalt podises midagi vaikselt oma nina alla stiilis, et no milleks sulle seda korterit veel vaja on ;) Aga ta oli nõus minuga koos 'ülevatusele' tulema. Torises küll, et temal jääb minu pärast ETVst 'Pealtnägija' nägemata, aga et 'no hea küll, ku sa just nõuad, et ma tuleks!'. Kusjuures ma ei nõudnud. Ma küsisin, et 'kas sa tuleksid palun minuga homme kaasa...???' :D

Välja ei tee aga vähemalt teesklevad hoolimist.

Kommentaare ei ole: