esmaspäev, 28. märts 2005

Tuulerõuged, vol2

Niisiis, minu märtsikuine töölkäimise "saak" on siiani 5 tööpäeva. Võib juhtuda et nii see ka jääb. Sest.... Kõigepealt algas märtsikuu peale oma õnnetu nelja tööpäevaga ja siis.... siis nagu kõik teavad, jäi mu kullakallis piiga tuulerõugetesse. Ja siis sain ma veel ühe veelgi õnnetuma reedese päeva tööl käia.... Ja siis jäin mina ise ka tuulerõugetesse!!
Kipa, nagu öeldakse. Ma olin paistes ja jõle, nagu oleks mingi massirünnaku kätte jäänud. Isegi mu kallis tädipoeg (aka kusiin) ei näind nii jõle välja peale seda kui tema herilasehammustusi oli võilillepiimaga ravitud ja temal oli ju võilillede vastu allergia. (või allergija??) Igatahes .... Sel ajal kui mina piinlesin palavikus (38-39 tselsiuse kraadi) teatas mu piiga, et ma pean temaga välja minema, sest tõbised inimesed peavad end ikka aeg-ajalt tuulutama ;)

Nüüd on õnneks muud komplikatsioonid peale kärnade näos taandunud. Põdemata on veel "ainult" sarlakid ja leetrid. Punetised tegin ikka kooli ajal läbi, nagu ühele korralikule lapsele kohane. Talvisel koolivaheajal, nagu ühele korralikule õpilasele kohane. Edu!!

Kommentaare ei ole: