esmaspäev, 13. detsember 2004

Oma memuaarides kirjutan kunagi kindlasti ka sellest ;)

Niisiis, sünnipäev '04, kui sain 29 aastaseks. Õigemini 'eelpidu' enne sünnipäeva ;)

Fun. Organiseeritud fun. Et .... lõbus oli ja .... Angel ei leidnudki meid üles. Aga ega me teda ei otsinud ka, sest keegi ei teadnud ta telfoninumbrit, et oleks küsinud, et miks ta viilib.

Niisiis. Esimesena helistas Wild, et tema ei saa, tema ootab taksot ja jääb nii umbes 10-15 mintsa hiljaks. Kohe peale teda helistas Duke. Et ta on trollis ja jääb arvatavasti 10-15 mintsa hiljaks. Mille peale oli minu esimene küsius, et "Kas te olete koos või?? Veedate juba lõbusasti aega??" A kui nad ka olid koos, siis nad pidi mingil hetkel irduma yksteisest, et jätta muljet nagu nad ei oleks ikkagi koos olnud ;)

Niih, kingitustest. Teid huvitab, eksoleju!!
1. kingituse kohta öeldi, et 'see ei saanud valmis, aga kui ta valmis saab, siis ma kingin sulle'. Objektist pole õrna aimugi. Nii armas :)
2. kingitus oli rabav. Ma olen seda raamatut vaadanud poes letil, et 'oi-kui-nunnu-raamat, ma kindlasti ostan ta omale kunagi!!' Ei jõudnud osta. Shokolaadiraamatut :)
3. kingitus oli naljakas. Üks jagu naeru oli õhtul. Teine jagu, ja mitte kriipsugi väiksem, oli hommikul. Nimelt õnnestus mul see millalgi hommikupoole ööd voodi juurde kapile kolida. Ja piiga kilkas rõõmust, et 'päkapikud on temale toonud' Või noh, et siis emmele ja temale kahepeale. Ma vastu ei vaielnud. Igatahes, kui ma piigale kingituse kasutusotstarvet demonstreerisin, tuli 'kingitusele' suunatud nunnutav küsimus: "Oih, lehmakene, kas sa tahad et sind lüpstaks??" Ja siis lüpsti lehma.
4. kingitus oli ... praktilist laadi. St. kui ma hakkasin sisu uurima, selgus, et tegemist on just sellega, mida ma igatsesin. onu Remuse jutud. Plaadiraginatega. Nii et selle koha peal, kus "Öökullionu rääkis rebase-onule nagu kõik oli olnud..." tuli peale tunne, et kohe hakkab plaat üle viskama. Ja piiga püsis hiirvaikselt paigal (võttis veel tekigi keset päeva peale!) ja kuulas. Et kuidas siis kõik olnud oli.

Nii et .... Ja noh, järelkajana veel nii palju, et kui laupäeval oli hääl lihtsalt kähe ja jämedatvõitu, siis pühapäeva hommikuks oli ta sootuks kadunud. Ja tagasi pole veel tulnud. Näis, milla ma sünnipäevast üles kosun. Ikkagi pea 2 liitrit jäätist ära söödud õues + viski. HEad paranemist mulle!

Kommentaare ei ole: