teisipäev, 28. detsember 2004

Lapsesuu vol N+1

Noh, nendest lapsesuu-kommentaaridest saaks vist tubli 10-köitelise romaani kokku. Ma vähemalt arvan nii. Igatahes siin on uued osad:

Pilt 1.
Tegevuskoht - trollibuss
Tegelased - mina, pisipiiga, kõrvaltvaatajad
-Aga ma tean kõiki peatusi!
+ Noo??
- Siili, Lepistiku, Vambola, Liivaku ......
(Trolliuht ütles järgmise peatuse nime - Linnu tee)
- Linnu tee...
+ Kas sa tead veel mõnda??
- Ma tean KÕIGI peatuste nimesid!! Ainult mul ei tule praegu meelde...
- Puiestee!
+?????
- Ma ütlen nüüd tänavanimesid! Puiestee!
+Mis puiestee?? Kus on puiestee??
- No puiestee on seal kus on puud!
(Ja tädi kõrvalpingil tegi kramplikult sellist nägu, et ta üleüldse ei naera)

Lõpptulemusena lubasin piigale, et kui suvi tuleb ja Tartusse läheme, siis lähme kindlasti ka Puiestee tänavale kõndima ja laulame kõva häälega, et "kaks tüdrukut kõnnivad Puiestee tänaval/ aega on palju, nad jõuavad küll"

Pilt 2.
Tegevuskoht - kodu
Tegelased - mina ja pisipiiga

+ Kas sa vanaisale ja vanaemale seda ka räägid, et kui tublisti sa uisutad??
- Ei räägi!
+ Noo, miks siis??
- No nad lähevad linnapeale kellama aga mina ei taha et nad seda edasi räägiksid!!

Konkreetsus üle kõige, eks.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Hey, mis lugu see elline on " 2 tüdrukut kõnnivad puiestee tänaval aega on palju nad jõuavad küll " ? Tänud.