reede, 3. detsember 2004

Oeh, kursaõel on juba teine laps. Selline armas. Selline kes on lausa ideaalne, kui kõik pilgud on pööratud temale. Selline, kes on lausa põrguline, kui kõik pilgud on pööratud mujale. Selline kahe ja poole kuu vanune. Tahan kaa :( Aga kahte last ma üksi ei kasvata, see on selgemast selgem :((

Ja lumi sulas ka ära ja mina pean teiste saasta peale koosolekut koristama ja ... No mina aru ei saa - pealtnäha kultuursed inimesed. Aga tegelikult?? WC-s ronivad jalgupidi poti peale, et kidel oleks et AIDSi ei saa WCpotist. Kohvitassi servale määrivad kilode viisi kohvi, teepakikesi, nätsu, koorekonteinereid, suhkrupabereid ja muud solki.

Üleüldse olen ma väsinud, näjane ja tige. Mitte ilmtingimata selles järjekorras, aga see järjekord tuli kõigepealt pähe. Ja jäätist ei saa, sest piigal on kurk (järjekordselt!) haige ja köha on tal kaa!! Aru mai taipa, ta on mingine korilaste järeltulija - kõik mis maas on see ka tema suhu jõuab, sh. lumi, jää, suvalised paberi- ja kummitükid, identifitseerimatud esemed, kõik käib tema suust läbi :( Ja muidugi kisa ;)

Tahan soolalõhet, veini, jäätist, musta kalamarja, piimavanne, küpsetatud kartuleid, vahukoort masikatega... Ühesõnaga kõike mis on hea!!

Kommentaare ei ole: