kolmapäev, 17. november 2004

Ma suudan hüpata üle lompide!!

Kuidagi kerge ja muretu on olla. Ma jaksan trepist üles joosta!! Ma saan jalad üle pea põrandale lasta, varsti hakakn vist proovima, et kas ma silda ka saan lasta end. Kui 4 kuud tagasi on turiseis kui selline ainult kaunis mälestus, siis nüüd ma usun, et saaksin sellega hakkama, kui ma vaid tahan seda teha. Ma suudan istuda kandadel (täiesti hämmastav, se on oskus mida mul varem iial pole olnud, lihtsalt sääred läksid hoobilt krampi) Ja mis peamine - ma suudan end paremini kontrollida. Hulga paremini kui näiteks 3 kuud tagasi ja muidugi ei ole see veel sel tasemel, millega tasuks rahule jääda aga .... Ma olen nii palju tublim (või parem?) kui enne, varem. Ja seda ainult tänu sellele (või siis sellele vaatamata??) et otsustasin trennis käima hakata :)

Kommentaare ei ole: