kolmapäev, 17. november 2004

Järel-vastu kaja

SUNSET BOULEVARD
AGNESSA REAALSE ELU VIRTUAALNE JÄLG

« Sry, aga ma ei jõudnud... Esileht Peeglike, peeglike seina peal, kellel on kõige haisvamad saapad kogu maal »

29. oktoober 2004
Sooda või hälvik?

Vahel on ... raske (või noh, see pole ka tegelikult õige sõna, selline keeruliste ja pingeliste olukordade, üldise pinge ja kiiruse, kurbuse ja paha tuju vaheline segaseisund). Ja siis ma olen vait. Või räägin vähe. Ainult nii palju, kui peab. Nagu nüüd. Isegi ületan ennast ja kirjutan siia, kuigi ei pea.
Delfi on ikka oma portaalile vastava pealkirja pannud sellele

Aga Kiiskaarvab, et ajakirjanduseks töötamiseks (või siis seal karjääri tegemiseks) lihtsalt PEAB olema kas puhtasooda või no, kerge hälbega kindlalt. Ja palub vabandust, neilt, kes tegelikult ei ole idioodid ja seda ka oma artiklites kajastada üritavad. :)

agnessa.pri.ee-d lugevad ajakirjanikud, kumb variant teie puhul siis kehtib?

Homme Helsingisse. Mis siis, et vaid päevaks, ikkagi ootan, sest uskumatu küll, aga isegi mina olen väsinud ja vajan puhkust. Esimest korda elus tunnen. Ja pühap ehk näen jälle Muusikut. ;)

Tuju: keskendumisvõimest pole haisugi. Ootan pikisilmi, millal see ema bussiga linna jõuab, et töölaua tagant jalga lasta.

Muusika: arvutis olev muusika 201. korda. Hetkel mängib Mafikizolo "Loot".

Kirjutas agnessa 10.29.04 16:39

Kommentaarid:
noh, eks igaühel ole õigus oma arvamusele;)
Posted by: rivo at 10.29.04 17:14

tähendab, muidugi on eranditult kõik ajakirjanikud idioodid. ei saa aru, kuidas kogu ühiskond seda veel taibanud ei ole.
Posted by: Liisu, Küünikute Klubi President at 10.29.04 23:32

Oot, mismõttes igaühel on õigus oma arvamusele? Mulle nii ei meeldi. Tuleb ära keelata.
Posted by: Anti at 10.30.04 23:30
S
oodad muidugi. Mina küll normaalne pole.
Posted by: Gea at 11.01.04 11:57

Ma ka vist mitte. :S
Posted by: agnessa at 11.01.04 12:07

Mina ütlen, et ei saa olla, et 'läti jalgpallikoondis asub XX(sportlase) näol ründama!' No selle genereerimiseks peab alla keskmise intelligents olema?? Ja et vanade seadmete ootamatu ülesütlemine tekitab rohkem segadust (kui uute seadmete ootamatu ülesütlemine??). Jne jne. Et selliseid asju kirjutada, lihtsalt peab kerge vaimse puudega inimene olema, eks! Sõbrad ajakirjanikud, lugege ajalehti :) ja siis saate isegi aru,m is ma mõtlen ;)

Posted by: Kiiska at 11.02.04 09:52

Vot sellise toreda asja leidsin historyst. Et siis kui sa julged kritiseerida oled nõme, kui julged vabandust paluda (võibolla) kohatu kriitika eest, siis tuleb sind üles puua. Tänan!!

Kommentaare ei ole: