teisipäev, 2. november 2004

Üks unenägu

Mul hakkas hammas valutama. Niimoodi nõudlikult, aegamisi 'volüümi' juurde keerates, nagu ainult pealtnäha terved hambad valutada oskavad. Lisaks valule hakkas põsk paistetama. Ja mina käisin ringi ja toimetasin omi asju, tehes püüdlikult sellist nägu, et tegelikult mul ju ei ole midagi viga (nagu ainult hambavalus vaevlevad inimesed oskavad, vist). Lõpuks, siis kui ema sööma hõikas, vaatasin peeglisse - põsk hiigelsuur nagu oleks sinna kolm keskmist põrsast peidetud ja ohkasin - sellisest näost saab pime kah aru, et inimesel on hammas haige ja ta tuleks kiiremas korras hambaarstile organiseerida.

Selle peale ma ärkasin üles. Omas voodis, ümberringi pimedus. Ja põsk oli paistes. Katsusin keeleotsaga ettevaatlikult haiget hammast ja .... ei midagi!! Katsusin natuke kõvemini.... Ikka ei midagi!! Aga põsk oli ju paistes!? Katsusin käega põske - paistes mis paistes! Katsusin keelega põske seestpoolt..... Põses oli viiner. Teate küll, selline jupike, mida tänapäeval täisväärtusliku viineri pähe müüakse. Ma olin õhtusöögi ajal omale viineri põske unustanud!! Ma ohkasin kergendatult - viiner põses pole ikkagi nii hull, kui haigest hambast paistes põsk. Sõin viineri ära ja uinusin endamisi mõeldes, et küll ma olin ikka kaval, et omale õhtul viineri põske pistsin - ei pidanud selleks voodist välja ronima, et öösel kerget öö-einet võtta!!

Ja siis ma ärkasin. Kell oli 3 öösel ja kõht oli pisut tühi ;o)

Selline kummaline unenägu. Haigeid hambaid ma näen tavaliselt siis unes, kui ma olen õhtul iseenda pärast muretsenud. Aga midagi nii jaburat pole veel olnud :)

Kommentaare ei ole: