reede, 29. oktoober 2004

Sheiping

No mina olen kuri. Tõsiselt. Kas siis selle pärast ma mingit suht-koht kõva raha maksan??? Aga alustame algusest ikka, eks!

Sheipingus oli 'uus programm'. St enamus harjutusi on nüüd selili ja jalad taevapoole tehtavad, rasked, aga see polegi probleem. Probleemiks on see, et ma lihtsalt ei suuda teha nii. Ei saa, nii väga kui ma seda väljendit ka vihkan, ma lihtsalt ei saa nii teha, ei kanna välja kuidagi. Ma saan aru, et trenni on oodatud 'normaalsed' inimesed, aga sellepärast ei tohi veel 'teistsugustele' trenniskäimist vastikuks teha!! Puudega inimestele. Mitte et ma arvaks, et mul midagi puudu on, aga no nii lihtsalt öeldakse. (Ma arvan, et inimesed kes mind näinud on, ei arva, e t mul midagi puudu oleks - mõistus või jalg või pool maksa vms) Samas harjutuste ebakorrektne kordamine ei anna õiget tulemust. Trenni tegemise isu kadus täiesti ära selle eileõhtu pärast.

Lisaks veel see, et oled just jõudnud elmise kavaga automaat-taasesituse programmi ja nüüd hakka otsast peale õppima. Kui ma tahan oma peaga mõelda, siis ma lähen mängin korvpalli või tennist või midagi muud meeskondlikult loomingulist. Aeroobika on vaimupuhkus. Keha teab ise liigutusi muusika järgi juba ja sa ei pea selle peale mõtlema, et kuidas 'õige' oleks. Sa lihtsalt oled muusika sees, nagu tantsiks :) Ja uue kava muusikavalikpole ka teab kui rõõmustav. Vähemalt minu jaoks mitte.

Ühesõnaga, nagu ma ütlesin - ma OLEN KURI!!!! Kuu lõpuni käin nüüd ära ja pärast vaatan mis edasi teen ja mis siis saab....

Kommentaare ei ole: