esmaspäev, 18. oktoober 2004

Piljardist ja piljardilauast :)

Ühesõnaga, kui mul see seik pühapäeval kodu poole vantsides (laulmast!) meelde tuli, pidin peaaegu kõva häälega naerma hakkama. Ja peaaegu ainult selle pärast, et tegelikult ju midagi nii väga naljakat, et kaine peaga päevavalges naerda, ei olnudki :)
Märksõnad olid (vist) järgnevad:
- Ma vaatasin, et peale teist õlut mu mänguoskus kahaneb oluliselt, aga sul tuleb üha paremini välja!
- Sa ei arva ära mis see mees seal selle lauaga tegi... Mul on häbi öelda!
- No ma arvasin, et see on rohkem NAISTE rida nii teha, aga et mehed ... See on ju piljardilaua vägistamine!!
- Kuuled, üks juba põgeneb sealt, nii kuidas jalad võtavad!!

No ei ole naljakas, ega ju?! Aga ometi me naersime. Eks pool pange õlut teeb ikka oma töö, kui teda piisavalt harva manustada ;o)

Kommentaare ei ole: