reede, 15. oktoober 2004

Sügis

Lapsed õpivad lasteaias sügiseluuletusi. Mulle hommikul kell 6 deklameeriti, aga peale selle, et 'oktoobri kuu' ma sellest rohkem ei mäleta. Seda mäeltan ka, et jube pikk oli ja ilus.

Hommikuti on taevas selge, veenus sirab nagu kükloobi silm keset taevast ja lombid on jääs. Kõrvad külmetavad ja pealagi samuti, kui müts ununeb kiirustamise käigus pähe panemata.

Pähe ... Inimesed istuvad endiselt pähe. Õigemini lasen ma neilmingil müstilisel põhjusel omale pähe istuda, aga sellele kavatsen ma siiski lõpu teha. Kuidagi. Ma veel ei tea kuidas, aga kuidagi ma teen sellele jamale lõpu peale. No ei ole normaalne, et mulon kooli pärast plaan Tartusse minna, ja mnd sujuvalt libistatakse hoidma last, kes mind silma otsaski ei salli,sest ma 'varastan' ta ema ära. Aga eks ma räägin selle emaga asjad sirgu, kui ta vähegi kuulamislainel juhtub olema, vot nii!

Ja kaalu oleks vaja, mul on vaja teisipäeva õhtuks end ära kaaluda, siis saab sheipingus testimise ära teha. Nii tore. Eile mõõtsin end - ei ole 160 cm ega 164 cm vaid 163,2 ;o)

Kommentaare ei ole: