neljapäev, 2. september 2004

Nii, nüüd ma hingan seitse korda sügavalt sisse, hoian hinge kinni ja hingan välja tagasi. Ma ei ole kurb, ma ei ole kuri, ma ei ole õnnetu. Ma olen rõõmus, ma olen hea, ma olen tubli, ma olen tugev, ma olen ilus. Ja kes vastu vaidleb, saab vastu koonu, ausõna. Ei ole viisaksa vana kuu ajal naesterahvaid endast välja ajada. Ei ole viisakas seda tahtmatult teha. Kui juba, siis mõnuga, eksole!

Teinekord pea meeles ja ütle siis juba halvasti kui sa üleüldse midagi ütlema pead!!

Ja siis veel see põhjus miks ma ei taha või ka kardan hüpata - ma kardan, et ma tahaks hüpata lihtsalt selle pärast, et sina seda teed, mitte sellepärast et see mulle meeldiks. Ja pealegi ma kardan. Sa lihtsalt ei kujuta seda ette, et ma võiksin seda karta, ega ju?? Eriti peale benzhit??

Ja tegelt ma olen lihtsalt loll tibi, eksju ja ... OK, täna ma hakkan end ravima sellest :o7

Kommentaare ei ole: