reede, 3. september 2004

Hehh...

Nii head 'ravi' pole ammu olnud, ma ütleks. Et tulemused?? Pesuehtne null :) Aga kõigest lähemalt....

Et kui ma tigeda ja (pool?)õnnetuna töölt ära kõndisin, helistas AVONi piirkonnakoordinaator, et "Halloo, Maarja?? Kas sa täna meigikoolitusele tahad tulla? Mul on kohti üle, sest paljud kes lubasid kindlalt tulla ei saa tulla ja ... Ei see ei maksa midagi, ma pean niikuinii maksma ise...Jah?? OOtan siis!!" Ja nii ma siis läksingi - käisin mustamäelt läbi, viisin tirtsu koju, lubasin uneajaks tagasi tulla ja ... Off i went!

So, mul pole tõesti nii lõbus ja huvitav olnud peale .... Oot.. See oli lõbustuspargis nii, right?? Et unustad ära kellega oled ja naudid seda kus sa oled?? Vot seal oli TÄPSELT sama moodi - unustad ära, et kurb ja tige ja õnnetu oled, kuulad suu ammuli ja siis tunned mõnu teisele inimesele meigi tegemisest. Peeglit ees ei olnud ja ta ei saand vastu kah hakata ;o) Aga tulemusega jäi rahule, kuigi ütles, et harjumatu on.

Ja koju jõudsin omaplaneeritud 20.00 asemel kell 22.00 ;o)

Aga tuju on täna super.. vähemalt praegu. Ei, ma olen ikkagi enda ja oma eluga rahul. Et ma suudan veel olla spontaanne ja teha seda mis ma tahan teha, selle asemel et põdeda, mida keegi teine tahaks et ma teeks....

*Kiiska on praegast .... rõõmus, really!!*

PS. Mul on nüüd kõik diplom selle kohta kodus, et olen 'väljaõppinud jumestaja' ja AVONI 2. astme koolituse läbi teind ja puha. Et siis teate, kellest suure kaarega mööda käia, kui vaja meiki teha omale :p

Kommentaare ei ole: