neljapäev, 2. september 2004

Mõnikord ma mõtlen sellest, et mida inimesed minust mäletavad ja meenutavad. Et kui ma näiteks täna öösel omale otsa peale teeks, kas siis saaks ma sellepärast kuulsaks?? No, OK, enesetapp pole veel inimest teab kui kuulsaks teinud, aga ütleme, et suren AIDSi või süstin omale üledoosi mingit saasta sisse või jään lihtsalt 'autoga auto alla'???

Kas siis keegi loeb seda blogi ja ütleb, et näe, vaeseke, tema jaoks oligi parem, et tal niimoodi läks?? Kas keegi nutab mu järele või olen ma tõepoolest täiesti ilma asjata siin ilmas vedelenud?

Ja kui Sina teaksid ette, et ma täna öösel niikuinii ära suren, kas see muudaks siis Sinu käitumist praegusel momendil?? Kas see muudaks minu käitumist, kui ma teaksin??

Persse :) Ma igatsen taga seda aega kui ma ei teadnud; kui ma ei teadnud et sa tead; kui sa ei teadnud et ma tean et sa tead jnejne. Küll elu võis sel hetkel mõnus olla... Aga ma praegu isegi mäleta seda aega enam....

Kommentaare ei ole: