neljapäev, 15. juuni 2006

Aeg maha!

Story on iseenesest selline. Istusin pikemalt tööl ja ei viitsinud siis ka kohe koju minna. Lovassin siis läbi linna. Käisin "Tallinna süda-kõrbe" imetlemas ja siis.... Noh, mõtlsin,e tlähen Stockmanisse, et seal on plaadipood jne. Ma tean küll, et see on seal jõle kallis, ma tean küll, et sinna on vastik ligi pääseda, aga keda see kotib, eks.
Muidugi läksin sinna väga konkreetset plaati otsima. Ja muidugi, ma oleksin selle saanud kätte 1 minutiga, kui oleks müüjalt küsinud. Ma tean küll, et see on minu enda isiklik probleem, et ma 'niisuguse mõtlemisega' olen, aga ma ei usalda eriti müüjaid. Seitsmel juhul viiest nad ei tea mida nad müüvad. üheksal juhul kümnest sobivad ostetavad riided ostjale nagu valatult, kuigi rinnust lotendab ja kõhu ümbert kisub. Ma lihtsalt arvan, et kui nad oleksid eriti targad ja pädevad, siis nad ei töötaks just sellel postil kus töötavad, vaid oleksid ammu omale midagi paremat leidnud. See selleks.
Plaadi nime ma ei teadnud. Esitajast ainult nii palju, et noh, need on need Rauno Pehka laulud. Sukeldusin peale mõningast kaalumist plaadiriiulisse P-tähe juures. Tulutult. Korraks kiikasin R-tähe juurde - ikka ei midagi. Tuulasin terve riiuli läbi. Noh, ma ei tea, kes on see ajuhiiglane, kes seal plaate tähestikujärjekorras ritta paneb. St ntks. Üllar Jörbergi oli nii Ü kui ja J-tähe all. JÄÄÄÄRe 'Oota' oli nii J- kui ka O-tähe all. Karl Madis figureeris ka nii Karli kui Madisena. Raimond Valgre. No seda rida võiks lõputult jätkata. Aga 'oma' plaadi leidsin ikkagi R-tähe alt (mitte A, kuigi ka seda võiks eeldada!). Lihtsalt esimene katse oli liiga pealiskaudne. Aga no tõesti ei tulnud selle peale, et esitajat tuleb eesnime järgi otsida! Dagö plaate ei hakanud silma, tea kas need olid D, L või S-tähe all reas?

Aga Pehka, Rauno "Aeg maha" on väärt kuulamine. Selline mõnus, unistajatele unelauluks.

Kommentaare ei ole: