teisipäev, 25. aprill 2006

Kuum teema

Kuigi ma ei ole tänaseid lehti näinud ega uudiseid kuulnud (peale hommikul 7-te uudiste), paistab, et tänane suuruudis on "mõrv" pangapealses elurajoonis. (No hull lehm ka, see peaks õhtul AKs olema jälle).

Paistab et tubli 99% inimestest peab idiootlikuks väidet, et hädakaitse puhul ei tohi liigseid vigastusi tekitada. Et nagu peaks eelnevalt olema kokkulepitud sissetungijaga, et teda võib ainult lauajalaga vastu pead lüüa, aga noaga suskamine on keelatud. Samas võib tema kasutada kõiki vahendeid. Et nagu lihtsalt duellil?!? Aint ilma reegliteta. Ma ei kujuta ette, kuidas ma ise käituks situatsioonis, et võõras mees peksab akna puru, ronib aknast sisse, lällab korteris ringi ja siis (peale seda kui märkas laste mänguasju maas!) hakkab lastetuppa tuigerdama. Kas ma pean talt veel küsima, et äkki ta tahab mu lapsukestele head ööd soovida? Kas ma pean eeldama, et ta niikuinii tahab mu lastele unelaulu laulda ja õhtumusi anda või ma võin eelnevat käitumist arvestada ja eeldada, et ta kavatseb seal edasi märatseda sealhulgas lastele vigastusi tekitades???

Ma saan aru, et kõne häirekeskusse, kus öeldakse, et autot lõhutakse, ei ole kõrge prioriteetsusega. Aga kui helistatakse juba teist korda ja öeldakse et märatseja hakkab majja tungima, kas ei võiks siis KOHE asja lähimale patrullile suunata???

Tavaliselt ma artiklite kommentaare ei loe. Seekord lugesin. Teema on lihtsalt selline, et tahaks teada, mida 'teised' asjast arvavad. Jutt et uuselamu soetanu on rikkur ja talle tuligi kallale tungida ületab tugevalt minu valuläve. Samuti see, et inimene ei suutnud häirekeskusele pidevalt online-ülekannet toimuvast organiseerida ja kolmas kõne oli 10 minutit peale teist. Kas oma kodu omamine on rikkuri tunnus ja nn. normaalsed inimesed peavadki viiekesi 49m2 suurusel pinnal elama??? Kas mõni inimene ehk arvestaks sellega, et aga äkki oli 'mõrtsukas' ise shokis?? Et majaperenaine oli shokis ja värises lastetoa ukse ees? Et tegelikel kannatajatel käed värisesid nii palju, et ei suutnud telefoni nuppudele pihtagi saada ja naabrid polnud veel kohale jõudnud (aprilliööd on siiski veel tiba jahedad, et öösärgiväel üle õue naabritele appi tormata!).

Kallid politseiametnikud. Võtke end kokku ja saage aru - sel hetkel, kui sa pead tegutsema, ei ole sul aega mõelda, et malmpanniga vastu pead löömine on oluliselt humaansem, sest sest pärast tuleb seda ajukahjustusega debiilikut veel astaid 'voolikute küljes' pidada, sest lahtiühendamine oleks ebainimlik mõrv. Saage aru, et ka jänes muutub metsikuks kui ta on nurkaaetud ja koer on valmis oma poegade nimel ka armastatud peremehe tapma. Laste elu ja turvalisus peaks olema kõige alus. Kui laste turvalisuse ja elu tagamine on kuritegu, siis mina annan alla. Siis räägitagu kui palju tahes eestlaste väljasuremisest ja naiste kohusest lapsi sünnitada et rahvus säiliks, mina kavatsen hakata tegema just mittesünnitamise propagandat. Keegi ei 'tee' lapsi selleks, et mõni kaak neid lihtsalt tänaval või omas kodus voodis ära tapks. Lapsed peavad elama, olema õnnelikud ja vabad ja saama kasvada ja õppida, et nad kunagi ka suureks kasvaksid, oma vanemate rõõmuks ja uhkuseks.

Kommentaare ei ole: