reede, 2. september 2005

Teenindajad

Ma ei tea... Minu arusaamist mööda, et kui ma oleks müüja ja mingine hirmkallis kaup (suhteliselt, teiste sama kategooria kaupadega võrreldes, eks) poes sees seisab, siis minu meelest oleks ma ikka kangesti õnnelik, kui sellest lahti õnnestub saada. Et kui keegi seda üldse vaatamagi tuleb. Aga meil on terve rida müüjaid, kes ... No ma ei tea.. HIromandid, mitte müüjad! Nad vaatavad sulle näkku ja ütlevad, et see olevat sinu jaoks liiga kallis!

Ühesõnaga, et on olemas kallis kaup aga seda maha müüa ei raatsi. Ostku inimesed parem odavat pahna!?! Tigedaks teeb selline suhtumine ausaltöelda. Ei, nad on üleüldse targad. Üks püüdis mulle selgeks teha, et lina keeratakse ALATI madratsi alla, et liiga suur ei oleks ja et ilma madratsita voodit polegi olemas. Nunnu! Ta oli solvunud, kui ma ütlesin,e t 2X2m lina on liiga suur ;) Ääh, mis seal ikka ;)

Kommentaare ei ole: