teisipäev, 13. september 2005

Elu, veri ja valuvõtted

Tegevust ja adrenaliini nõuavad meie lugejad, right?!
Seega - minu 3 otsest ülemust nõudsid, et mina peaksin nõudma, et looma põlvnemisdokument (st. pabver, kuhu on kirjutatud tema ema, isa, vana-vanemate ja vana-vana-vanemate nimed ja registritunnused) kuulutataks kehtetuks, sest et arvutis on teised andmed kui paberil. Ühesõnaga, kui teistmoodi näide tuua siis .... Kui laps sünnib, siis sünnitusmajas pannakse talle ilus 'käevõru' kus on kirjas sünnikaal ja -kelalaeg, ema nimi ja lapse sugu. Kui nüüd arvutisse sisestades viga juhtub ja kogemata tütrest poeg (või vastupidi) tehakse andmebaasis, siis vaeseke peab elu aeg poisi nime kandma, sest arvutis on õige ja paberil kindlapeale vale.

Mina olin nahhaal ja nõudsin gen. ekspertiisi isa tõestamiseks või siis dokumendi kehtetuks kuulutamist. Kusjuures algandmeid (sünniregister, seemendusdokumendid jmt) pole keegi kordagi kontrollinudki.

Ma olen kuri!!!!

Kommentaare ei ole: