teisipäev, 4. jaanuar 2005

Päkapikula

-Emme, ütle tädi Sirjele, et sa tuled täna mulle poolest päevast järgi!
+ Aga ma ei saa, ma pean ju tööd tegema .... Miks sul nii vara ära on vaja tulla??
- Noh, et äkki päkapikud toovad mulle väikese venna. Ma pean siis ju kodus olema, eks!
* * * *
-Emme kuule, kas päkapikud toovad mulle väikese venna?? Või ma pean neile kirja kirjutama, et "Palun tooge mulle väike vähem kui üheaastane vend"?
+ Mis sa selle vennaga siis peale hakkad??
- Hoolitsen ta eest. Käin iga päev temaga jalutamas ja mängin temaga ja .....
+ Mis sa siis teed, kui ta nutma ja jonnima hakkab?
- Siis ma annan ta sinu sülle ja palun, et sa tal kõhu täis söödaksid!

Vot sellised jõulusoovid uuel aastal siis. Ma nüüd kohe ei teagi, et mis või kuidas;) Oli küll hommikul tõsine jutuajamine teemal, et 'kust tulevad väikesed beebid' mille tulemusena oli pisut nukker küsimus - kas väikesed beebid tulevad siis ainult emme kõhust?? Miks päkapikud ei võiks väikeseid beebisid tuua?! :)

/Kiiska, pisut nukker täna/

Kommentaare ei ole: