teisipäev, 25. jaanuar 2005

Elukorraldus riigis

Niisiis. Täna sai mulle selgeks üks põhiline asi, millest ülejäänud maailm on vist juba ammu aru saanud. Nimelt:

1. inimesed sünnivad seaduste jaoks (st. mitte seadused ei ole selleks, et inimestel oleks parem olla)
2. seltsid ja MTÜd luuakse riigiametnike tarbeks, mitte selleks, et sarnaste huvidega inimeste huvisid kaitsta.
3. riigiametnikke ei peeta mitte selleks palgal, et nad kuidagi teistele inimestele kasulikud oleksid, vaid et ülemustel alluvaid oleks
ülemusi ei peeta palgal mitte selleks, et mingit tööd koordineerida vaid, et:
a) koosolekuid pidada ja
b) asja segasemaks teha

Edasi on veel see, et ühest küljest keelatakse sul oma nina toppida nendesse asjadesse, mis on otseselt sinu töökohustus, aga kui asjad ei liigu siis oled ikka sina se kellelt küsitakse et miks. Kui asjad liiguvad, oled ikka sina süüdi. Sest et kirjanumbrit pole peal. Samas ei teki kirjale number ka siis kui kiri antakse ülemuse kätte.

Jne jne.
Ah, endiselt kibestunud mutt. Tahaks ikak Tööd teha, mitte kontoris vireleda :(

Täiendus: Tegelikult sain ma selle kirjutise ajendanud asjaolude pärast kiita. Et ma olen teinud tubli tööd vabariigi loomakasvatuse arendamisel. Et kõik saavad asjast aru, kõik mõistusega inimesed. No mõistuseta inimesed ei saa, aga see polevat otseselt minu süü. Sest (ülemus tunnistas ausalt) nad lihtsalt ei küsi abi ja selgitust. Mõistusega inimesed ju küsivad. Selline asi tegi lihtsalt rõõmsaks, kas teate :)

Kommentaare ei ole: