neljapäev, 25. november 2004

Persse käigu need inimesed, kas teate!?

Kõigepealt seda (selgituseks või nii) et piiga on mingi kõhutõvega kodus. Mina tööl. Nüüd juba ilma kõhutõveta. Ja et töökaaslane, kes mulle GNLDga tegelemise 'pähe määris', püüab mind veenda oma 'äri laiendama' ja nõuab et ma koolitustel käiksin. Ja tahab, et ma nende (nõmedate?) koolituste pärast jätaks trenni minemata. (Tema loogika - söö GNLD kaalulangetusprogrammi tooteid, küll kaal 'kaob' ise 'ära' siis!)

St. et mina olen jälle nagu kits kahe heinakuhja vahel. Et mida siis ikkagi teha, kas järgida oma enda tujusid, s.o. käia trennis või siis oma sisetunnet, mis keelab teistele inimestele 'pettumust' valmistada 'valede valikute' tegemisega ja minna sinna koolitusele?? Teoreetiliselt ma jõuaksin sealt trenni küll. Samas ootab üks tõbine piiga mind koju. Et milla see emme ükskord ometi tuleb.... Ja siis veel vaja mõned asjad joonde ajada.... ja ... Ah, ma ei tea, kõhklen, kahklen mõned tunnid ja ei tee lõpuks mitte kui midagi :( Niikuinii!!

Kommentaare ei ole: