teisipäev, 19. oktoober 2004

huvitaval kombel ma luban endale rohkem 'vabadust' kui varem. Võibolla sellepärast, et ma olengi vabam?? Et ma ei karda enam kogemata üle piiri minna. Ainult et ma ei ole kindel, kas sellepärast, et ma juba olengi piiri ületanud või siis selle pärast, et piirid on lihtsalt palju kaugemale nihkunud, kui nad enne olid. Võibolla, et ma olen sama lahe tegelane jälle kui ma kunagi varem olin, võibolla midagi hoopis enamat (või ka vähemat?) - no mina ei oska adekvaadselt ennast hinnata :)

mõnikord ma mõtlen sellest, et kes ma oleksin siis, kui ma oleksin keegi teine ;o) Et kui ma oleksin 'normaalne', kas ma siis 'meeldiksin rohkem', kas mul oleks siis teine iseloom, kas ma oleksin siis sama laisk, kas ma teeksin samasuguseid võllanalju jnejne. Jube põnev oleks teada saada, et mis siis ikkagi oleks teisiti. Isegi mitte ise tegelikult see keegi teine olla, vaid et saaks korraks 'pralleelreaalsust' piiluda :)

Kommentaare ei ole: