teisipäev, 7. september 2004

Trenditeadlik noorus

Kolleeg rääkis hommikul oma probleemist. Tema 'trenditeadlik' 14-aastane lapselaps tahab omale keelerõngast panna. Sellepärast, et 'kellelgi pole', et 'erineda massidest', sest 'kui kõrini saab ja ära võtta ei jää märki järgi nahale' ja 'nabarõngas hakkaks hõõruma, jääks riiete külge kinni ja üleüldse pole nii ilusat kõhtu mida näidata'. Sellised mured siis 'tänapäeva noorusel'.

Ise hakaksin mõtlema, et tule taevas appi, mul on ju ka need probleemid varsti tulemas, kaugel see aeg enam?! Et mida mina siis teeks? Lubaks panna, et saavutada mainet 'minu ema küll lubab mul ükskõik mida teha'? Saadaks kuu peale sellise jutuga? Soovitaks midagi sellist teha, millega teised kohe kindlasti hakkama ei saa?? No selle 'mulgustamisega' ju nii, et ega ehted inimest eriliseks ei muuda vaid ikka tema isiksus ja teod.... Aga mida ma oskaksin talle soovitada nendeks 'tegudeks'?? Mitte kõige vähematki ju!!

Elu on ikka ..... Noh, 'keeruline' polegi päris täpne sõna selle kirjeldamiseks ;o(

Kommentaare ei ole: