esmaspäev, 30. august 2004

Kokkutulekust

See pisiasi ka veel vaja korda ajada....
Niisiis, oli reedel meil klassikokkutulek. Selline tore, vaikne üritus. Nii et korraldaja vanemad olid väga üllatunud, et kohvi kulus ainult 2 kannutäit ja rahavas otsustas kell 11 koju minna... Mina aga sain järjekordselt kinnitust, et ma kas a) olen liiga veidrik sellise seltskonna jaoks või siis b) on selline seltskond liiga veider minu jaoks.

Episood nr. 1
Vanaema andis noortele raha korteriostuks ja see kulutati ..... Õige, pulmad korraldati ja kogu 'korraldus' läks maksma 90K raha + pulmareis kuskile lõunameresaartele. Ja pulmakleit osteti (st. lasti teha mingil eriti tuntud õmbleja-disaineril) ja see ripub nüüd siis 10K raha eest kapis ja on lihtsalt tore vaadata, et näe, ripub. (Selga ju oma pulmakleiti enam ei pane, et näeh, vaja tööle minna, panen pulmakleidi). Ja siis veel see, et korteriostuks pidid noored siiski natuke laenu võtma (No mina ei tea, miks ta (mees siis) laenu ei taha võtta - mis see siis ära ei ole. Aga noh (uhkusega hääles) korteri ostmiseks pidime ikkagi NATUKE võtma!)

Episood nr. 2
Kuna seltskonnas viibis ka meie tuntud telestaar K.A., siis ei saanud üle ega ümber sellest, et 'no mina ei tea, miks ta kirjutab sellist aiget teksti mulle! Kas ta ise aru ei saa, et see on nõme ja sellist teksti ei saagi lugeda (ette kanda kuskil avamis vms. pidustustel)'. Saamata aru, et see teksti ongi nõme, mida niimoodi räägitakse.

Episood nr. 3
No ma ei tea ... Ma otsin küll juba uut kohta... Ma olen seal firmas JUBA 3 AASTAT töötanud... Ja mina tundsin end pisut vanamoodsana, sest mina ootan, et järgmise aasta (st. 2006) kevadel saaksin aukirja (ja võibolla ka väikese meene?) seoses 5 aasta täitumisega samas töökohas.

No neid killukesi on rohkemgi, aga rohkem kirjutada ei viitsi. Igatahes ma sain veel teada, et:
1. pole vahet kust bensiini osta - kõik tuleb ühest pütist (mitte et ma seda enne teadnud EI oleks aga kindlus on ikkagi nüüd hinges selle koha pealt)
2. et parem mitte mingite nõmedate pakkumistega esineda selle koha pealt, et 'tahan aidata baltikumi kaasvõitlejaid. Ise olen saksamaalt ja ma tahaks 100K euro eest väliköögi maha ärida'. Noh, mul klassiõde selle ala peal.
3. Mu kõrvad ei petnud mind - ongi klassiõde Vikerraadios tööl.
4. NATO esinduses on jube lahe töötada.
5. ....

No keda need faktid ikka huvitavad, eksole.

Nüüd siis minu 'esinemisest'.
Kõigepealt oli vesi, siis limonaad, siis vein. Siis vein veega, siis vein limonaadiga, siis limonaad veiniga, siis limonaad ja lõpuks vesi. St, kui ma avastasin, et ma teen jälle 'seda' (st. seletan pikalt laialt mingit jura, mis kedagi niikuinii ei huvita) siis ma otsustasin, et mulle aitab. Ja sain veel enne lahkumist kaineks uuesti ja (tõenäoliselt) veensin kõiki, et ma olen sama rahulik, korraarmastaja ja tagasihoidlik edasi, kui 10 aastat tagasi. Mõni asjasthuvitatu võib muidugi oma arvamust omada ja avaldada selle koha pealt, aga nemad võivad rahus oma arvamuse juurde jääda. Klassikaaslased siis.

Kokkuvõtteks - kõik on täpselt samasugused jobupead edasi nagu nad vanasti olid. Mõnel on välimus muutunud, aga see pole hetkel oluline - ega soeng mõistust suuremat mõjuta! (Pulmade pidamiseks laenu võtta - no andke andeks!! Või et korter pulmade tarbeks panti panna ....)

1 kommentaar:

loan lending plc ütles ...

Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.