kolmapäev, 21. juuli 2004

Kuidas ta küll nii saab!?

- Ma tean küll, serveriruumid PEAVADKI pimedad olema!
- Ei noh, aga server võib ju lihtsalt üks arvuti ka olla...
- Noh, seda peab kogu aeg jälgima, mis protsessid käivad. Enne oli mingi nõrgem masin, aga nüüd pandi ju võimsam masin ja ikka peab kohe olema võimalik sekkuda kui midagi juhtub.
- Aga ei pea ju pime olema ... minu meelest...
- No igal pool, kus mina käinud olen, on küll serveriruum pime konku olnud!!
 
Et siis selline vestlus õhtupooliku teelauast. Et kuidas meie iti-poiss ikka saab elada seal pimedas konkus, seal on ju kiirgus ja ventilatsiooni pole ja ta magab ka seal ja .... Ikka parim kild, et serveriruum peabki pime olema ;o)

Ja ma ei mõista mis protsesse seal siis jälgida vaja või mis kaableid kogu aeg, 24 tundi kohendada. No andke andeks,see tavamõistus ikkalongab tugevalt ;o)

Kommentaare ei ole: