esmaspäev, 17. mai 2004

Kaotused füüsises (kanuuretk vol. 2)

Niisiis sai meie kallis (veterinaar)meditsiinitöötaja krambid kui läksin näitasin talle oma kätt ja küsisin arvamust, et kas tema soovitab mul arstile minna. Mitte see ei olnud õudne,v aid minu oma pandud diagnoos, et minuteada on kõõlusevenitus, kuna luumurd on (kõrvalt vaadates) röögatult valus ja piirab oluliselt käe liikuvust, mõra võiks rohkem paistes olla, rebestus on oluliselt valusam ning põrutanud ma oma kätt tõenäoliselt ei ole.
Niisiis jõllitas me osakonna "ihuveterinaar" mulle hetke otsa, uuris mõlemaid käsi (minu omi ikka!), mõtles natuke ja arvas, et paar korda viinakompressi (väilispidiselt, vabandage väga!!) peaks asj joonde ajama. Üldiselt nõustus minu arvamusega, et igasugu luukahjustused peaksid suurema paistetuse andma.
Üldiselt peaks mõne Lasnagorskis pesitseva vet-punktiga sidemeid looma, et vajadusel endast röntkenit teha lasta, küllap ma pildid loen isegi kokku (ja lõpeks konsultante tööl jagub), mingi näkase pildi tegemiseks Mustamäe perearstikeskusse küll kolistada ei viitsi. :-P

Kommentaare ei ole: