teisipäev, 14. november 2006

Poliitiline avaldus

Kui ma varem olin suhteliselt leige poliitika suhtes (et mitte öelda täiesti ükskõikne), siis peale selle artikli lugemist hakkan ma väga tõsiselt poliitikasse ja valimistesse suhtuma!

Ma lähen kevadel kindlasti valima. Mitte ainult et masendava elukorralduse vastu, vaid mõne enam-vähem asjaliku partei poolt. Ma ei tea veel, et millise poolt, nii et poliitikud, tõmmelge minu häälekese nimel! Kuigi Ansip on hampelmann, Kelam on .. kummaline, Tarand on euroopas (ja joob), Padar olevat vaesed põllumehed maha müünud oma lihaveisejutuga.... Aga masendava partei ladvik tekitab juba langetõve meenutavat tõmblemist. Nii et, aeg hakata normaalseks. Ja poliitik, kes saab minu häälekese pärast RKsse sisse värisegu, sest ma kavatsen ta paruka paljaks kitkuda, kui ta on poliitiliselt või juriidiliselt korrektne kohtades, kus ta peaks inimelikult ja eetiliselt korrektne olema.

Kommentaare ei ole: