teisipäev, 28. märts 2006

Niisiis. Läbi linna trammile vantsides jäi silma vaateaken käsitsi valmistatud shokolaadikommidega ja .... no ma imetlesin neid mitu pikka minutit ja astusin edasi, et ei mina küll neid ei osta ;) Järgmisse poodi, mis teele jäi lihtsalt PIDIN juba sisse astuma ;) Sinna, mis on Saia Käigus. Jõle muhedad noored inimesed olid seal müümas kusjuures. Valisin välja, et mida ma soovin ja lasin karpi panna. Okei. Kui mulle hind öeldi, hakkasin naerma. Et noh, et 'nii palju siis või?' ja noormees küsis, et palju ma mõtlesin et on. Mina tunnistasin puhtsüdamlikult, et ega ma enne hinda ei vadanudki, mille peale tema tegi mitmetähendusliku 'O-hoooo!' Aga rahast mul tegelt kahju ei olnud. Et oleks mingid virinad mutid olnud, siis oleks, aga nüüd ei olnud. Et miks ma ei peaks aktiivseid ja hakkajaid noori inimesi toetama nende äris ;)

Tegelikult käisin ranget riigiametnikku mängimas enne ja lihtsalt nautisin kiiret töö lõpetamist ;)

Hiljem: Noh, tegelt olid need kommid ikkagi jõle head, eriti see, millele oli mandel peale istutatud. Et noh täiesti oma üüratut hinda väärt ja suu on nüüd veel pikka aega shokolaadimaitseline.

Kommentaare ei ole: