kolmapäev, 4. jaanuar 2006

Uus termin??

Seda et seoses kurikuulsa 'homo-abielude-eelnõuga' (andku asjassepuutuvad ja -mittepuutuvad isikudandeks - ma ei ole sellega ÜLDSE kursis!) on tekkinud uus termin, millega plaanitakse samasooliste kooselu tähistada - TSIVIILLIIT. Väga ebaõnnestunud väljend minu meelest :)
1. Esimese hooga lugesin, et kooselavaid samasoolisi tuleb nimetada 'tsiviliitideks' mida see sõna ka iganes tähendada ei võiks ;).
2. Teise hooga mõtlesin, et mis liitu nad siis teevad?? Midagi ajakirjanike 'loomingulise liidu' sarnast? Selleks küll eraldi seadut pole vaja teha ju! Et noh seltide ja seltsingute asutamine on juba ju reglementeeritud.
3. Tekkis mingi jabur pöördvõrdeline seos NATOga (militaarliit).

Aga üldiselt võiks mingi eraldi seadus olla ka täiskasvanud laste oma vanematega koos elamise sätestamiseks. Et kuidas see ikkagi õiguslikult on, kas üldse võib ja kes pärib ja mitu paberit peab olema, et tõestada,e t sa oled sina ja oma vanemate laps jne. Ja muidugi ka ntks üksida elamine tuleks kuidagi seadustada.

Ah jätke pull. Kui enne ma olin täiesti neutraalne, siis nüüd ma leian,mida artikkel edasi, et samasooiharad on tegelikult .... natuke kiiksuga küll, kui mitte päris kiiksuga.

PUNKT

Kommentaare ei ole: