esmaspäev, 19. detsember 2005

Hea võimalus ülemuse ärritamiseks

Noh, et ma mõtlesin õhtul, sry, öösel, et noh, et tuleks hommikul kontorisse, läheks ülemuse juurde, naerataks mesimagusalt ja ütleks otse välja, et 'näed, mina sain täna öösel veel, aga sina oled ikka ilma!'. Ma muidugi saan aru, et see oleks tähendanud veel suuremat jama kui eile, aga ..... No lihtsalt see mõte oli piisavalt naljakas, et seda mõelda.

Kallima kommentaar 3-päevase külas olemise peale oli, et 'noh, nii võib sellega ära harjuda ju, et naine öösel kaisus magab. Ei tea kuidas küll pärast jälle saab....' Ja omal on sama tunne. Lisaks veel ilmne kokkuhoid telefonikõnede pealt (3*120 min). Ja üleüldse. Maailma parim koht on vaieldamatult oma kallima kaisus.

Selle kaisus magamisega tuleb mul alati see meelde, kuidas mu kallim kunagi ütles, et kaisus on VÄGA PAHA olla, et on kitsas, külm, kondid jäävad haigeks ja ei saa end üleüldse välja puhata. Nüüd naerab tema ka selle jutu peale ja see on hea. Lihtsalt hea....

Kommentaare ei ole: