neljapäev, 22. detsember 2005

Aasta kokkuvõtted

Tegelikult on asta läinud kiiremini kui need varasemad. Ise sain asata vanemaks ja kõik teised ka.

Positiivne vast on see, et ma olen lõpuks sellega ära leppinud, et ma olen 'kõigest' naine ja et mul on tegelikult täielik õigus olla solvunud ja nördinud, kui teised seda meeles ei pea. Aga üllatavalt lihtsalt on tulnud välja, et alates sellest, kui mina seda aktsepteerima hakkasin, tundub, et teised on ka meelt muutnud. Üle hulga aja on jälle keegi, kellest hoolida ja kes on alati olemas. Tüdruk on jonnakam ja armukadedam kui kunagi varem ja see asi tahab kiires korras lahendamist. Kui ma ainult teaks, kuidas!
Kuigi väiksemat sorti ülemus ütles, et eraelu ei tohi tööd segada, ütleb kõige kõrgem päälik, et eraelu on vaat et tsipa tähtsamgi, kui tööelu. Ja see on ausaltöeldes... hea. Hea et mõned ülemused on inimesed. Mis sest et päälik, aga ikkagi inimene;)

Ühesõnaga - HEAD JÕULU KÕIGILE!!

Kommentaare ei ole: