neljapäev, 27. oktoober 2005

"Noor autojuht" vol. 3

Niisiis. Duke oli nii armas ja lasi mul natuke autot näppida. Noh, seda peaks 'platsipeal sõitmiseks' nimetama, aga.... Noh, kõrvalt vaadates nägi auto liikumine välja rohkem nii et 'Uih, miks sa mind SEALT katsud?!?'. Duke lohutas veel, et tegelikult polevat mina üldse süüdi (eriti kui ma talle mitu korda kinnitasin, et mina tegin kõik õigesti), et too olevat lihtsalt rohkem meestega harjunud ja ta on natuke elevil sellest, et naine roolis ;)

A muidu oli äge. Ma arvan, et ma JULGEN minna 53-ga linnapeale ringi kärutama :D

PS. "Ööd on siin mustad!" kui nüüd teatriklassikat meelde tuletada. Ja kell 6 õhtul on juba päris pime ja on kole halb platsil sõita. St. valgustamata platsil. Ma eksisin sinna parklasse peaaegu iga kord ära. St kui ma tagurpidi sõitma hakaksin, siis ma eksisin ära, hoobilt.

Kommentaare ei ole: