reede, 29. aprill 2005

Ega vanurielu pole meelakkumine

Ehk "starost ne radost" nagu vene keeles öeldakse.

Ega ma enne ei saanudki aru, et ma selline igavene vana känd olen, aga tasapisi on mu silmad selle valusa tõe jaoks avanenud. Järk-järgult

1. oli see originaali (anti) reklaam, mis mind hämmastas. Et ega õlut ma joon küll. Ja originaal õlu nagu iga teinegi, aga peale seda reklaami .... "Kui sa jood Saku Originaali, siis sind vägistatakse ära ja piinatakse eriti sadistlikul kombel, sinu kodu lõhutakse segamini, su riided põletatakse ära, sulle kallid (mälestus)esemed lõhutakse, kosmeetika visatakse ära ja lemmikjoogid kallatakse kraanist alla (mis siis, kui sa peaksid tavalist kraanivett parimkas joogiks pidama???) ja kõige lõpuks - antakse mingid ilged kaltsud selga ja siis, nagu kohane vaid kõige hullemale luupainajale, kõik sulle kallid inimesed on selle üle õnnelikud ja peale selle jäetakse sulle korterisse nagu narrimiseks 10 kasti Saku Originaali - võida veel!" Peale seda ma tean, et Originaali juua ei või ;)

2. oli see (väidetavalt) Hansapangareklaam, rott-koerad keda mina oma võhiklikkuses pidasin dinosauruste ja mõõkhambuliste tiigrite ristanditeks. Noh, uurisin ükskord, et mis see võiks olla,a ga ega mina küll ära ei tabanud,e t reklaamitav objekt peaks olema haNsaPaNK. Sama hästi võiks olla reklaami'ohvriks' ka Paldiski sadam ;)

3. oli see, et ega ma ikka olen vana küll. St. et kui ikka kolm ööd korralikult magada ei saa järjest, siis on tulemuseks hirrrrrmus peavalu. Ja alles siis jõudis kohale, et viga on ikka minus mitte teistes. Et mina olen ikka kaasaja noorte jaoks liiga vana ;)

Kommentaare ei ole: