esmaspäev, 17. jaanuar 2005

15 magamata ööd...

Mu piiga on täielikuks beibe-bändide fänniks muutunud. Rääkis mulle tõsise näoga, et see laul on Vanilla Ninja oma. Mina vaidlesin sama veendunult vastu, et ei saa olla. Nood neiud eesti keeles suud lahti teha ei mõista ju .... Või olen ma jälle millestki valesti aru saanud??? Igatahes paistab, et pean *kellegi* südamerahustuseks uut noortepärast poppmuusikat koju vedama hakkama. Et ei peaks sellist 'saurustele mõeldud muusikat' kuulama. Noh nagu Jää Boil, Dagö, Tiamat, Beatles, Doors jne.

Lisa: Seoses hiire suunamuutusega olen ma täna õigekirjaga kimpus. Et miskipärast ei leia näpud enam õigeid klahve üles. Võibolla et ei hakkagi iial leidma. Või siis hakkavad leidma siis, kui ma hiire uuesti paremakäeliseks tagasi teen ....

Kommentaare ei ole: