esmaspäev, 25. oktoober 2004

Üllatused

Mida päev edasi, seda kindlam ma olen, et ajakirjanduseks töötamiseks (või siis seal karjääri tegemiseks) lihtsalt PEAB olema kas puhtasooda või no, kerge hälbega kinlalt. (Siinkohal palun vabandust, neilt, kes tegelikult ei ole idioodid jas eda ka oma artiklites kajastada üritavad.)

Elcoteq'i töötajad said kohvist keedusoolamürgituse?!
Keedusooalst on võimalik mürgitust saada küll. Mu kodune ekspert koolist puudumise alal väitis, et kui ikka supilusikatäis (!!) keedusoola ära süüa, hakkab paha jah ja oksele ajab ka. Aga et keegi sellist kohvi jooks, ei usu ma elu seeski!!

Lätiga peetud jalgpallikohtumises asusid lätlased iga natukese aja tagant mõne oma mängija näol ründama. Vaesed jalgpallurid, on neilvast tervistkahjustav amet. Kui mul poiss peaks sündima, ma teda küll jalgpalli mängima ei luba - sellise larhviga tal küll hilisemas elus tüdrukute hulgas enam lööki pole ;o)

Kogenud autovaras tabati teolt!
No see on selline vaieldav koht, eks. Et mida ta selle teoga seal tegi?! Loomakaitse rida rohkem ikka, mitte otseselt politsei ;o)

Ah,m a olen täna norivas tujus. Aga kuidas ikkagi saab juua kohvi, kus soola kontsentratsioon on selline, et lusikas jääb sisse püsti seisma?!

Kommentaare ei ole: