kolmapäev, 25. august 2004

Juba kolmandat päva vaatn, et inimesed vahivad mind tänaval ja bussis sellise näoga, nagu oleks ma mingi 7. galaktiga tulnukas. Või noh vähemalt selline inimene, kes kujutab ette, et ta on sealt pärit ja tuleks seetõttu ühiskonnast (nii ühiskonna kui ka minu enda huvides) isoleerida. Ja mina vaatan inimesi, et on ikka jobud. Ilus suvine-poolkevadine aeg ja nemad muudkui mossitavad ja on selliste eriti süngete nägudega, et kuul pähe ;-p

Eile koju minnes üürgasin Kaupsist mööda minnes täiest kõrist laulda, et "mu ellu on nüüd tulnud üks väike muudatus - mind hoopis teiseks teinud su käte puudutus!". Inimesed ei olnud pilkudega kitsid. Mina ei olnud naeratustega kitsi. Ja trollis märkasin silmanurgast nii mõndagi kahtlustavat kõõrdpilku, mis eerati imeruttu aknast välja, kui taibati, et seda on märgatud....

Ma kujutan juba elavalt ette, kuidas mõni selline 'pilgutaja' õhtul päevikusse kribis jutu selles, kuidas nägi trollis täitsa ehtsat hullu. Et 1. laulab, 2. irvitab kogu aeg seokse pool-lollaka näoga ja 3. käib keset suve ringi villane 'asi' seljas. No a mis ma saan teha, et kui ma tööle lähen on väljas napp 10 kraadi sooja ja selline talvine tunne sellest tingituna. Ja muidu mingu põrgu... Kui just enne oma päevikut lugeda ei taha anda :)

Kommentaare ei ole: