teisipäev, 10. august 2004

Hype nr. 2

See káis nii, et .... Kóigepealt naeris Anti mu válja, et mis - muretseb mingi raha párast siis, kui vaja midagi endale vói ka piigale osta, aga hüpeteks on raha kui raba káes. Aga ilkus mis ta ilkus - minu otsus oli kindel: tuleb teha teine hüpe, et kóik oma kohale loksuks ja ma suudaks ikka tóeliselt kogu lugu nautida. Ootamine oli oi kui pikk (kátte jóudis videvik) ja lópuks sóitsin ülespoole..... Korraks tekkis üleval tunne, et what the fuck, kas ma tóesti PEAN siit alla hüppama, see ju llluse tipp, aga ..... Siis ma mótlesin jálle, et tegelt no risk just fun ja váljas ma olingi sealt. Vaba langemise tunne on ikkagi megalahe. Ja seekord ma tóesti vaatasin kuidas ja kuhu ma kukun ja kuidas üles tagasi lendan ja ..... REAL FUN!!!!!!!!!!!!
Óhtul seletati mull langevarjuri póhitósdesid, sest "ma lugesin, et sa tahad kunagi ikka hüppamas ka ára káia, parem hakka juba delta-asendit harjutama!". Et siis kodus teki all deltasid tegema, cool! ;-)

Ja őősel tegin oma esimesed langevarjuhüpped..... Ainult et no algkoolitus, lihtsalt visati lennukst alla ja imestati, et elusa ja tervena maa peale jóudsin. Nii et tundub, et asi susiseb somewhere inside my head....

Kommentaare ei ole: