pühapäev, 8. august 2004

Benji!!!!!!!!!!!!

Niis siis - tána oli see páev, kui ma hakkasin oma noore (????) eluga mángima. Ja kavatsen seda ka edaspidi teha. Lihtsalt et .... kuidagi peab ju igaúüks surma saama, miks mitte just nimelt niimodi?!

Asi algas siis nii, et esimesel óhtul festivalil selgus, et pakutakse ka seda 'teenust' ja mina (vóibolla rumalalt ehk?) lubasin, et siin teen selle nalja küll ára. Annad kuradile váikse sórme.....

Tánase seisuga olen korra 60 meetri kórguselt alla hüpanud ja ellu jáánud. Kuigi vestlus seal üleval káis umbes nii (saksa keeles)
- Kas sa saksa keelt oskad?
- Ja! Tead, mu sóber just jumped alla ja ma olen very scared.
- Oh, pole midagi!
- Ma pole ammu saksa keeles ráákinud ....
- Oh, pole midagi! Nii, kui üles jóuam ma ütlen "üks, kaks, kolm" ja siis sa hüppad!
- OK
- Üks, kaks ja KOLM ....... Noh, sa ei hüpanudki???? No proovime uuesti..... Üks, Kaks jaaaa...... KOLM


Igatahes siis ma vótsin end kokku ja .... Kuigi maapind oli jube kaugel, tósiselt, ma poleks elu sees arvanud, et 60 m maapealt vaadatuna nii lühikie on vórreldes sellega, mis ülevalt paistab. Ja siis ma mótlesin, et kas ma peaksin ákki jalad ees hüppama ja kohe meenud Anti kommentaar selle kohta, et üks oli alla tulnud nagu vette - isegi nina kinni pigistanud..... Ja siis ma vist ikkagi hüppasin pea ees....... Mingil hetkel ma karjusin suurest hirmust, aga siis láks ka kergemaks, tunduvalt. Peale kolmandat 'vedrutust' oli tunne, et saaks juba siit alla ja minema.

Anti kommenteeris, et algul ma olevat litsund káed kogu jóust külgedele ja allaes peale tesit tiiru üles tagasi káed ka laiali sirutanud.

Parim on see 'kinnipüüdmisliigutus' - vóetakse ühe káega ruttu kukla pealt juustest kinni, et kere óigesse asendisse 'váánata'. Ja muidugi kontrolliti váhemalt 4 (vói ka 7) korda, et rihmad jalgade ümber ikka küllalt kóvasti kinni oleks. Et noh, kes see ikka 'just for fun' end sodiks kukkuda tahab....

Homseks olen uue ürituse plaaninud sest tegelikult tahaks ikka nii ka hüpata, et ise suurest hirmust esimesi langemismeetreid ára ei blokiks teadvusest. Praegu on ainult málestus sellest, et maapind láhenes JUBE KIIRESTI ja siis ....... Siis püüdsin maend pisikeseks teha, et kórgemale tagasi lennata :-)

Just for fun!!

And .... A happy birthday Anti. Best present you ever did to someone on your own birthday :-)

Kommentaare ei ole: